Saturday, October 30, 2010

LAIN YG DI HARAP LAIN YG JADI

Sebenarnya hari ni ada acara united nation day di sekolah adam(anak bongsu)...me and my hubby punya le excited nak tgk petunjukkan dia konon2nya adam ni ada dancing...siap bawa video camera and my hubby bawa le camera dia yg besor tu mmg excited sesangat....sampai kat sekolah Adam lak leh nangis2 tak nak join the group. pueh le aku pujuk cara baik dan cara kasar(heheheh)tapi dia tak nak juga...last2 aku yg dah tension giler ni terus ajak my hubby balik....tak yah tgk..ye lah kita nak tgk anak kita bukan anak org lain tapi anak kita tak nak lak apa lagi angkat kaki je lah.....Mmg dah tension giler bila adam buat perangai macam tu selalu nya dia ok mmg dia tak boleh tgk aku and my hubby datang sekolah dia mesti dia ngada2 punya....aku org terakhir sampai aku org pertama balik ada lam 5 minute je aku kat situ.mmg lain yg di harap lain yg jadi.....adiosss...

No comments:

Post a Comment