Tuesday, January 8, 2013

Happy New Year

Happy new year.....hahahahhahah kelakarkan setiap tahun baru, barulah aku teringat nak buka balik blog ni...tu la org berblog aku pun nak ber blog juga :)....sudahnya blog membisu seribu bahasa...ermmmmm nak cite apa ye...minggu lepas anak bongsu ku menyambut ulang tahunnya yg ke 6...sekejap je rasanya dah besar anak mama...tapi kitaorg celebrate sederhana je buat pulut kuning and hantar ke office my hubby....yg penting yg boy happy.....setiap tahun berganjak umur kita juga akan meningkat juga...sedar2 aku pun dah tua ni huhuhuhuuu...and dlm sedar tak sedar rupa2nya dah hampir 4 tahun aku tinggal di tempat org...dugaan mmg le banyak sgt...tapi aku cuba menganggapnya asam garam kehidupan.....cuma berdoa dan berharap masih ada sinar yg bergemerlapan di tahun 2013 ni buat aku sekeluarga....aamiinnnnn

No comments:

Post a Comment